dinsdag 2 maart 2021

Enkele aanpassingen

 

Daar ik de koperen remleiding in de tunnel niet snel weer zal zien besloten deze te beschermen met perslucht slang. Over de gehele lengte van tunnel hier een stuk persluchtslang omheen geplaatst.




Ben zelf niet zo onder de indruk van de kleine stripjes her en der in de Fiat om leidingen mee te fixeren, Met behulp van gewapende benzineslang afstandhouders en doorvoerrubbers ontwikkeld. Op plaatsen waar naar mijn mening de remleidingen te dicht tegen carrosserie aan zaten deze geplaatst. 


 


Op verschillende plekken waar metaal tegen metaal zit en met name op den duur de lak kan beschadigen, onderdelen voorzien van kantwerkprofiel.






1 opmerking:

  1. Hallo allemaal, ik ben opgelicht door zoveel bedrijven die beweerden echte geldschieters te zijn, maar al mijn inspanningen zijn tevergeefs geweest, ik ben meer dan 3500 euro kwijtgeraakt aan nep-geldschieters die beweren te zijn wat ze niet zijn. Totdat mijn vriend me voorstelde aan de juiste geldschieter waarmee ik contact opnam en ik met succes een lening van hen kreeg in slechts 48 uur, zou ik iedereen die op zoek is naar een lening zonder angst aanraden om contact met hen op te nemen via e-mail: lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447868753778

    BeantwoordenVerwijderen